*. מה זה חיישן MAP ?
חיישן המודד את הלחץ האבסולוטי וסוג נוסף המודד את לחץ המוחלט בסעפת יניקה .
*. כיצד תבדוק חיישן ברכב המייצר מתח השארתי ?
באמצעות סקופ או רב מודד בתחום של מתח לחילופין .
*. בחיישן מסוג טמפרטורת מי קירור כאשר הטמפרטורה עולה ההתנגדות :
יורדת בערך ב - 100 מעלות 350 אום .
*. מדוע מספק חיישן מצב מצערת מתח הקרוב ל - 0.5 וולט במהירות סרק ?
על מנת להפעיל דרך המחשב את מייצב סיבובי הסרק .
*. ברכב בעל הזרקה נותק חיישן טמפרטורת נוזל קירור למה תגרום התופעה ?
לתהליך העשרה והפעלת מאוורר במהירות גבוהה .
*. במערכת מסוג מוטרוניק נפגע חיישן חמצן למה תגרום התופעה
להעשרת תערובת .
*. במערכת מונו מוטרוניק נותק חיישן חמצן התופעה תגרום ל :
תערובת עשירה עכב פתיחת מעגל מחזור אדי דלק באופן קבוע .
*. אילו חיישנים במערכת ההזרקה הם מסוג N.T.C ?
חיישן חום מנוע , חיישן חום אויר .
חיישן המודד את הלחץ האבסולוטי וסוג נוסף המודד את לחץ המוחלט בסעפת יניקה .
*. כיצד תבדוק חיישן ברכב המייצר מתח השארתי ?
באמצעות סקופ או רב מודד בתחום של מתח לחילופין .
*. בחיישן מסוג טמפרטורת מי קירור כאשר הטמפרטורה עולה ההתנגדות :
יורדת בערך ב - 100 מעלות 350 אום .
*. מדוע מספק חיישן מצב מצערת מתח הקרוב ל - 0.5 וולט במהירות סרק ?
על מנת להפעיל דרך המחשב את מייצב סיבובי הסרק .
*. ברכב בעל הזרקה נותק חיישן טמפרטורת נוזל קירור למה תגרום התופעה ?
לתהליך העשרה והפעלת מאוורר במהירות גבוהה .
*. במערכת מסוג מוטרוניק נפגע חיישן חמצן למה תגרום התופעה
להעשרת תערובת .
*. במערכת מונו מוטרוניק נותק חיישן חמצן התופעה תגרום ל :
תערובת עשירה עכב פתיחת מעגל מחזור אדי דלק באופן קבוע .
*. אילו חיישנים במערכת ההזרקה הם מסוג N.T.C ?
חיישן חום מנוע , חיישן חום אויר .
*. את חישן טמפ' N.T.C תבדוק מחוץ לרכב בעזרת :
אומטר .
*. ההבדל בין מתג מצערת לפוטנציומטר מצערת :
מתג מצב מצערת בעל 2 מצבים ופוטנציומטר בעל מספר רב של מצבים .
*. פוטנציומטר מצערת תבדוק על הרכב בעזרת :
וולטמטר .
*. בצינורית ואקום המחוברת לחיישן M.A.P נוצר "חריר" הדבר יגרום :
אומטר .
*. ההבדל בין מתג מצערת לפוטנציומטר מצערת :
מתג מצב מצערת בעל 2 מצבים ופוטנציומטר בעל מספר רב של מצבים .
*. פוטנציומטר מצערת תבדוק על הרכב בעזרת :
וולטמטר .
*. בצינורית ואקום המחוברת לחיישן M.A.P נוצר "חריר" הדבר יגרום :
להעשרת התערובת בסיבובי הסרק .
*. במידה ונוסיף נגד חשמלי בטור לחיישן הטמפ' :
בשעת ההתנעה שהטמפ' גבוהה נקבל העשרת תערובת .
*. חיישן למדא (LAMBDA SENSOR) דומה בעקרון פעולתו :
מצבר .
*. תפקיד חיישן נקישות (KNOCK SENSOR) :
לאחר את הצתה .
*. מה תפקיד ה - MAP במערכת הזרקה :
להעביר נתוני עומס מנוע למחשב .
בשעת ההתנעה שהטמפ' גבוהה נקבל העשרת תערובת .
*. חיישן למדא (LAMBDA SENSOR) דומה בעקרון פעולתו :
מצבר .
*. תפקיד חיישן נקישות (KNOCK SENSOR) :
לאחר את הצתה .
*. מה תפקיד ה - MAP במערכת הזרקה :
להעביר נתוני עומס מנוע למחשב .
*. מתח הלמדא במצב תקין :
600 - 400 מיליוולט .
*. המושג "מעגל-פתוח" :
חישן החמצן לא מתפקד לצורך העשרה בהתנעה והאצה .
*. המושג "מעגל-סגור" :
חיישן חמצן מתפקד במעגל לצורך שמירה על למדא תקינה .
*. תפקיד שסתום תוספת אויר לספק :
אויר בשעת סיבובי סרק והפעלת צרכנים חשמלים בסיבובי סרק .
*. פוטנציומטר מצערת יספק בסרק :
2 - 1 וולט .
*. מהי טמפרטורת העבודה של חיישן למבדה ?
350 - 300 צלסיוס .
*. לשם מה נדרש ווסת לחץ במערכת הזרקה רב נקודתית ?
לשמירת לחץ קבוע בצינור החלוקה , ובהתאמה לשינוי בסעפת יניקה .
*. בדיקת שסתום תוספת אוויר עזר , מבוצעת :
כשהמנוע קר מעבר האוויר צריך להיות פתוח .
*. לאיזה צורך מנוצל חיישן מהירות המנוע ?
תזמון הצתה ואנפורמציה על מצב מהירות המנוע למחשב הרכב .
*. מדף אויר במערכת הזרקה רב נקודתית קובע :
כמות אויר - נפח .
*. חיישן למבדה תפקידו :
לתפעל מערכת הזרקה בחוג סגור על סמך החמצן בגזי הפליטה .
600 - 400 מיליוולט .
*. המושג "מעגל-פתוח" :
חישן החמצן לא מתפקד לצורך העשרה בהתנעה והאצה .
*. המושג "מעגל-סגור" :
חיישן חמצן מתפקד במעגל לצורך שמירה על למדא תקינה .
*. תפקיד שסתום תוספת אויר לספק :
אויר בשעת סיבובי סרק והפעלת צרכנים חשמלים בסיבובי סרק .
*. פוטנציומטר מצערת יספק בסרק :
2 - 1 וולט .
*. מהי טמפרטורת העבודה של חיישן למבדה ?
350 - 300 צלסיוס .
*. לשם מה נדרש ווסת לחץ במערכת הזרקה רב נקודתית ?
לשמירת לחץ קבוע בצינור החלוקה , ובהתאמה לשינוי בסעפת יניקה .
*. בדיקת שסתום תוספת אוויר עזר , מבוצעת :
כשהמנוע קר מעבר האוויר צריך להיות פתוח .
*. לאיזה צורך מנוצל חיישן מהירות המנוע ?
תזמון הצתה ואנפורמציה על מצב מהירות המנוע למחשב הרכב .
*. מדף אויר במערכת הזרקה רב נקודתית קובע :
כמות אויר - נפח .
*. חיישן למבדה תפקידו :
לתפעל מערכת הזרקה בחוג סגור על סמך החמצן בגזי הפליטה .
ברכב גולף 1.2 TSI....האם מותר לגלוש עם הרכב במורד ללא תלול בהילוך סרק ברכב אוטומטי..ואן אסור השאלה למה....תודה
השבמחק